Kino reklama

Reklama v kinech se rozděluje na on-screen – reklama na plátnech v kinosálech a off-screen – mimo plátno. Onscreen reklama bývá efektivnější než televizní reklama a využít jí může jak mezinárodní korporace, tak živnostník nebo lokální podnikatel. Off-screen reklama je pak v místě prodeje v kině (POS/POP), v ostatních prostorách kina a mimo kino. Na pokladně je možné zajišťovat sampling (ke každé vstupence vzorek / dárek) nebo rozdávání reklamních letáků A5 (ke každé vstupence). V ostatních prostorách kina vystavovat produkty, zboží, vylepení plakátů. Mimo prostory kina využít reklamní prostor na platátech kina s měsíčním programem, který kino každý měsíc nechává vylepovat v místě kina.

Proč reklamu v kině

  • Návštěvník kina se přichází bavit a miluje zábavu a kino
  • Chce si návštěvu kina maximálně vychutnat a užít
  • Za svá očekávání je ochoten zaplatit
  • Divák prožívá i sledování reklamního bloku
  • Reklamní blok lze doplnit o interakci a zefektivnit tak celou komunikaci
  • Více než 2/3 diváků vnímají reklamu v kinech pozitivně
  • Více než 2/3 diváků si vysílanou reklamu pamatují
  • Reklama v kině není drahá
  • Reklama v kině je dostupná i živnostníkům
  • Měsíčně kino navštíví cca 10.000 návštěvníků

Cena reklamních spotů v kině CPV

  • 10“ spot 1,50 Kč
  • 30“ spot 3,00 Kč

CPV – cena za oslovení jednoho diváka. Reklamní spoty nabízíme od celkové částky 5 tis. nebo 10 tis. Kč.

 

Nechte si udělat návrh reklamy přímo na míru a kontaktujte nás.